Ikastolak

Gasteizko Ikastolen Elkarteko ikastola

Aurten bertan bete ditu 25 urte Ikastolak, eta HH1etik Batxilergorako eskaintza zein azpiegitura berria izango ditu urteurren honetan.

Urretxu Zumarraga Ikastola

Urteak pasa dira Urretxuko egoitza berritu nahian, instalazioak zaharkituta baitzeuden, baina baliabide nahikorik ez obra erraldoia egiteko. Kointzidentziak elkartu dira eta lur sail baten salmentari esker ekin diote proiektuari, Kilometroak 2018ko atarian. Denbora eman dute ikastola berria zer izango zen diseinatzen.

Laskorain Ikastola, Tolosa

Helburu handiek esfortzu handia eskatzen dutela esan ohi da, eta gurean hezkuntza komunitate osoaren ahaleginari esker lortutako helburua izan da; guztiok pasa behar izan dugu urtebete estua, orain askoz baldintza hobeetan aritzeko. Iazko ikasturtean 500 ikaslek eraikinetik kanpo egon behar izan zuten beste kokapen batzuetan, aurten guztiz eraberritutako Sakramentinoen eraikineko ateak zabaltzeko.

Haurtzaro Ikastola, Oiartzun

“Azken urteotan hausnarketa egin dugu ikastolan eta marko berrira egokitu gara, helburua izanik haurrari laguntzea bere garapenean, heldu izango den garairako partaide izan dadin gizartean, bere onena ematen. Haurren garapen horretan faktore asko dago, eta horietako bat ingurune fisikoa da. Lehengo espazio mugatuari, gelari, buelta eman diogu eta ingurune berri bat sortu dugu non haurrak aukera izango duen, bere behar, nahi edo interesen araberan mundua ezagutzeko, esperimentatzeko eta ulertzeko.

Betiko Ikastola, Leioa

Handitzen eta handitzen doa Betiko Ikastola, linea bakarretik bira pasa da urte gutxian. Eraikina zahar gelditua zen, ikasleak ez ziren sartzen eta erabakiak hartu behar izan ziren: ikastola handitu eta berritu behar zen, bai ala bai.

Ahaztuta dituzte dagoeneko azken urte eta erdia ikastola hankaz gora jarri, eta obra guztiak egiteko pasa dituzten ez erosotasunak. Dagoeneko dena dago berrituta, martxan, azken detaileak fintzea baino ez dela gelditzen. Inauguraketa azaroan eginen da, urria ekitaldiz lepo baitago.

GLISS Eguna

Angeluko Kimua eta Miarritzeko Itsas Argi ikastolen laguntzarekin antolatu du Seaskak Gliss Egunaren 15. edizioa. Egun osoan dohainik eskainiak izan diren ikaspenak baliatuz, kirol anitzen ezagutza egiteko parada izan da. Helburu nagusietako bat hauxe izan da, hala nola, surfa, skatea, skimboarda, rollerra, rokodromoa; yoga eta kung fua; Parkour&Freeru, Yoseikan Budo eta Tai Ji quan erakustaldiak; Siatsu masaiak, sofro-kontzertua eta beste hainbat animazio, euskaraz bizi litezkeela aldarrikatzea.

Ikastolen Elkarteak bultzatua

EKI prozesu osoan zehar landu ahal izateko, Ebaluaziorako irizpideak markatu ditu Ikastolen Elkarteak , ebaluaketarako planteamendu osoa da non arloak zein prozedura metadisziplinarrak  neurtuko diren. Batetik, zertifikatzaile aldetik ; baina batez ere, orain, hezitzaile aldetik, ikasteko ebaluatu behar baita. Egoeren bankua osatu nahi da, ereduak, irakasle oro kapazitatzeko dosierrak egiten. Urrian Alexia tresna ebaluazio sistemara ere egokitu da.

Bihotz Gaztea Ikastola, Santurtzi

Irakasleak dudatsu zeuden, Santurtziko ikastola txikia baita metrotan; baina Ikastolen Elkartetik jasotako bultzadari esker, Lekeitioko ikastola erreferente hartuta, Konfiantzaren Pedagogian murgildu dira ilusiorik handienarekin. Amesten zutena egia bihurtu, eta komunitate osoaren adostasunarekin, “ZeroSei” proiektua zehazten ari dira, identitatea eman ondoren. Formazioa dute lagun. Diogenes sentimendua kenduz, gelak ikasleentzat egokituz, eta tutoreen elkarlana areagotuz, familiak ere erakarri nahi dituzte.

Arizmendi Ikastola, Leintz bailara

Haur Hezkuntzan egindako ibilbideari jarraituz, Arizmendi Ikastolak 2017-2018 ikasturtea hasi du Lehen hezkuntzako espazioak egokitzen eta batxilergokoak moldatzen Konfiantzaren Pedagogia ardatz duen egitasmoan.

Oñatiko Txantxiku Ikastolak ospatu ditu

50. urteurreneko ospakizunetan ekitaldi berezia antolatu dute txantxikuarrek Eleanitz proiektuaren 25. urteurrena gogoratzeko. Horrelako ospakizuna besterik gabe pasatzen ezin zitekeela iruditzen zitzaigun, izan ere, Eleanitz proiektua ikastolen ikurra izan baita urte askoan! Aipatutako saio horretan, hasiera, garaia, zergatia, helburuak, hizkuntzaren trataera, metodologia, materiala eta beste hainbat arlo landu dituzte, bi mahai ingurutan.

Euroclio kongresua 2017

Europako Kontseiluaren babesean EUROCLIO elkarteak biltzen ditu Europako historia irakasleak.

Zubimusu Ikastola - Villabona, Zizurkil

Elikagai-sektorea hautatu dute, bertako produktuetan jarriz fokua.

San Bizente Ikastola, Oion

Konfiantzaren Pedagogian hasi gara murgiltzen.

Txintxirri Ikastola, Elorrio

Prozesu parte-hartzailea bultzatu dute ikastola komunitatean.

Jaso Ikastola, Iruñea

Musikalaz gain, komedia ere bada, euskarazko proposamen berritzailea.

Argia Ikastola, Tutera-Fontellas

Bi eguneko esperientzia intentsoa, ahaztezina eta 32 Km bizikletaz.

Lartzabal eta Manex Erdozaintzi kolegioak, Ziburu eta Lartzabal

TrukArte proiektuaren kari, Ziburuko 3.mailako ikasleekin.

Haurtzaro Ikastola, Oiartzun

Ekitaldi instituzionalean, Haurtzaro Ikastolaren ibilbidea gogoratu eta une hunkigarriak.

Eleizalde Ikastola - Bermeo

Herriko ondarea zabaltzeagatik eskaintzen da.

Apirila
Abusu Ikastola, Bilbo