Erreportajeak

Urria

Batzuk, hasiera hasierakoak, Ikastolen 2013-14 Ikasturtearen hasiera ekitaldian omendu zituzten.

Ekaina

Horiek azaltzeko eta aholku nahiz proposamenak egiteko aditu apartak izan ziren iragan maiatzaren 5ean eta 6an egindako bi saioetan.

Ekaina

"Euskal Herriko gizarteari eskaintzen diogu”, Abel Ariznabarreta, EHIren arduradun pedagogikoaren hitzetan.

Ekaina

Orain, Ikastolen Elkarteko arkitektura aholkulari izanda, bi lanbideak uztartzeko aukera izaten ari da Aitor Axpe.

Apirila

DBH 4 - ikasleak oraintxe ari dira EKI hirugarren unitate didaktikoak lantzen.

Apirila

Haur Hezkuntzan interbentzio pedagogiko berriak txertatzeko asmoarekin.

Apirila

Ikastolen elkartea eta Mondragon Unibertsitateko Goi Eskola Politeknikoa arduratu dira unitate didaktikoa diseinatzeaz eta garatzeaz, eta haren esperimentazioa gidatzeaz.

Otsaila

Aurten ere, Ikastolen Elkarteak udaleku eskaintza anitza zabaldu du udako sasoirako. Aisialdiak, ikasgeletatik kanpo, balore hezitzaileak landu eta zabaltzeko beste esparru bat eskaintzen du.

Euskararen normalizazioak aisialdi euskalduna behar du, gure hizkuntzaren erabilerarekin gozatzeko aisialdia. Aisialdiak, pertsonari garatzen eta bere gizarteratze prozesuan laguntzen dio, eta komunitate kulturalean sartzeko ateak irekitzen dizkio.

Otsaila

Ahots bateratuarekin heltzeko datorren erronka nagusiari.

Otsaila

KiVa eskola jazarpenaren aurkako programa da.

Orriak