Erreportajeak

Urria

Seaskako abentura abiatu eta gaur arte iraunarazi duten Seaskako lehendakari ohiak, omenduta.

Urria

Baionako Bernat Etxepare Lizeoan ospatu zuten ikastolek 2019-20 Ikasturtearen Hasiera Ekitaldia, iragan irailaren 28an. Bertan iragarri zuten hurrengo hamarkadarako gogoeta prozesua abiatu dutela, gizartean egon diren aldaketei ikastolek, hezkuntza erakunde gisa baina baita gizarte eta euskalgintzako eragile gisa ere, eman beharreko erantzunak jorratu eta erabakitzeko.

Ekaina

Ikastolen Elkarteak eta Mondragon Unibertsitateak aurrera eramandako proiektua da ElkarMaker, eta Gipuzkoako Foru Aldundiak babestu du.

Ekaina

Murgiltze eredua sustatu eta hezkuntza proiektu herrikoi, autogestionatu, irabazi asmorik gabeko eta hezkuntza tradizionalaren alternatiboak bultzatu, sendotu eta aldarrikatzeko helburuak ditu Ikastolen Elkarteak eta Semente, Escolas de Ensino Galego eskolek izenpetutako akordioak.

Akordioaren bitartez, ikaskuntza eta hobekuntza ekintza bateratuak ere egin nahi dira, bakoitzaren esperientzia pedagogikoen elkartrukearen, gogoetaren eta kontrastearen bitartez, eta hezkuntza materialak elkar-trukatzea ere adostu dute.

Apirila

Seaskak Ikasleen hazkundeari eusten ari, galtzak bete lan erronkak aurrera ateratzeko.

Apirila

Sakondu zuten ikastoletako irakasle, arduradun pedagogiko eta zuzendariek, igaro berri diren Ikastolen 26. Jardunaldi Pedagogikoetan.

Otsaila

Elkarrekin, hezkuntza eraldatzen. Ez da lelo soil bat.

Otsaila

Digitalizazio plan propioak egiten laguntzeko.

Abendua

Xede bakar bat zuten batzartutako kooperatibistek: premiarik handiena duten ikastolei laguntzea.

Abendua

EAEko hezkuntza sistemak huts egin du, integrazioaren ikuspegitik, atzerritar jatorriko ikasleak eskolatzeko orduan.

Orriak