Erreportajeak

Uztaila

Ikasturteari ahalik eta amaiera onena ematea izan da ikastolen helburua.

Maiatza

Ikastolen Elkarteak landu duen adierazpen instituzionala aurkezten dizuegu.

Maiatza

Bizitzen ari garen egoera honetan beharrezkoa da aurreko bizitza ohiturei erreparatu eta hausnarketa egitea.

Maiatza

Ikastolen Elkartearen eta ikastolen arteko hartu-emana, koordinazioa eta elkarlana gakoak izan dira.

Otsaila

Hurrengo hamarraldian egin beharreko urratsak aztertu eta erabakiak hartuko dituzte bilkura horretan.

Abendua

Herritarrek euskal hezkuntzaren alde ekarpena egiteko egitasmoa, abian da.

Urria

Seaskako abentura abiatu eta gaur arte iraunarazi duten Seaskako lehendakari ohiak, omenduta.

Urria

Baionako Bernat Etxepare Lizeoan ospatu zuten ikastolek 2019-20 Ikasturtearen Hasiera Ekitaldia, iragan irailaren 28an. Bertan iragarri zuten hurrengo hamarkadarako gogoeta prozesua abiatu dutela, gizartean egon diren aldaketei ikastolek, hezkuntza erakunde gisa baina baita gizarte eta euskalgintzako eragile gisa ere, eman beharreko erantzunak jorratu eta erabakitzeko.

Ekaina

Ikastolen Elkarteak eta Mondragon Unibertsitateak aurrera eramandako proiektua da ElkarMaker, eta Gipuzkoako Foru Aldundiak babestu du.

Ekaina

Murgiltze eredua sustatu eta hezkuntza proiektu herrikoi, autogestionatu, irabazi asmorik gabeko eta hezkuntza tradizionalaren alternatiboak bultzatu, sendotu eta aldarrikatzeko helburuak ditu Ikastolen Elkarteak eta Semente, Escolas de Ensino Galego eskolek izenpetutako akordioak.

Akordioaren bitartez, ikaskuntza eta hobekuntza ekintza bateratuak ere egin nahi dira, bakoitzaren esperientzia pedagogikoen elkartrukearen, gogoetaren eta kontrastearen bitartez, eta hezkuntza materialak elkar-trukatzea ere adostu dute.

Orriak