Aldizkariak

Apirila

ERREPORTAJEA IKASTOLEN 26.JARDUNALDI PEDAGOGIKOAK "Gelako elkarreraginean sakontzen"
ELKARRIZKETA : DAVID DURAN  "Taldean lan egitea korpilatusa da; laguntzarekin ikas daiteke soili"
ELKARRIZKETA : CARLES PARELLADA "Eskolak espazio publikoago bat izan beharko luke, zirkulazio jariago batekin"
ELKARRIZKETA : STEPHANE COTE "Ikasleak, proiektuek eta teknologiek baino gehiago kitzikatzen ditu arrakastak"

ERREPORTAJEA :  SEASKAk 50 URTE "Hurrengo 50 urteei begira"
ORIENTAZIOA :  WIKIMEDIA + HEZKUNTZA "Wikipedia ikasgelan lantzeko irakasleen gida"
ORIENTAZIOA : IKASJAI app-a IKASTOLEN JAIETAN "Euskaltelek IkasJai app.a sortu du dibertitzeko"

Otsaila

ELKARRIZKETA : ATZERRITAR JATORRIZKO IKASLEEN ESKOLATZEA  " Ikastolak iaz baino atzerritar jatorriko ikasle gehiago jasotzen ari dira"
ERREPORTAJEA - 1 : ZUMIN NAZIONALA "Ikastola guztietako zuzendariak, elkarrekin, elkarlean"
ERREPORTAJEA - 2 : IKADIG EGITASMOA "Teknologia digitalak integratu eta modu eraginkorrean erabiltzeko markoa diseinatzen hasi dira"
IRITZIA IKASTOLEN LAN AKORDIOA "Akordiorik onena hitzartu dutela uste dute ikastolek"
ORIENTAZIOA - 1 :  IKASTOLEN JARDUNALDI PEDAGOGIKOAK "Bilbon eta Hernanin egingo dira MAR 29an eta API 5ean"
ORIENTAZIOA - 2 :  MAHAI INGURUA "Hezkuntzaren erronkak aztergai, Ibilaldiaren baitan"

Abendua

ELKARRIZKETA: Hezkuntzaren diruak "Finantziaketa publikoak ikastolen gastuen bi heren estaltzen ditu"
ERREPORTAJEA:  Atzerritar jatorria duten ikasleen eskolatzea  "Erpin asko dituen erronka"
IRITZIA:  EUSKARALDIA "220.000 AHOBIZI eta BELARRIPREST, hizkuntza ohiturak eraldatzeko"
ORIENTAZIOA:  XABIROI BILDUMA "Euskadi Saria Santa Familiari. Haur eta Gazte Literaturan, Eider Rodriguez eta Julen Ribasen lana"

Urria

ELKARRIZKETA: ZIGOR IBARZABAL, Ikastolen Elkarteko Pedagogia arduraduna "Ikastolok, etapaz etapa gaindi ari gara hezkuntza eraldatzen"
ERREPORTAJEA:  IKASTOLEN 2018-2019 Ikasturtearen Hasiera Ekitaldia "Elkarrekin hezkuntza eraldatzen"
IRITZIA:  ELKARLANEAN "Ideiak garatzen eta sortzen"
ORIENTAZIOA:  EUSKARALDIA "Euskara loratzeko udazkena"

Ekaina

ELKARRIZKETA:  BELEN BAZTARRIKA, Ikastolen Elkarteko Lehen Hezkuntza arduraduna "HH eta LH zortzi urte bitartekoa uztartu nahi ditugu"
ERREPORTAJEA BEÑAT AZURMENDI, hIZAN arduraduna "Haur Hezkuntzako laborategia"
IRITZIA:  HEZKUNTZA LEGEA "Hezkuntza Akordiorako proposamena aztertzen ari dira ikastolak"
ORIENTAZIOA:  LANBIDE HEZIKETA "Lanbide Heziketa euskalduna eskaintzen dute ikastolek, lan mundua ere euskalduntzeko"

Apirila

ELKARRIZKETA:  ANGELS DOMINGO, Pedagogia doktorea "Irakaskuntza eredu zaharkituak desikasten ikasi behar dugu"
ERREPORTAJEA KIVA IKASTOLAK "Eskola jazarpenari ateak ixten"
IRITZIA:  HEZKUNTZA LEGEA "Argi-ilunak Hezkuntzan. Kezkak ere badiren arren, ikastolek akordioa erdiesteko konpromisoari eusten diote"
ORIENTAZIOA:  UDAKO AISIALDI ESKAINTZA, 3-18 urte bitartekoentza

otsaila

ELKARRIZKETA:  IKASTOLEN 25. JARDUNALDI PEDAGOGIKOAK. Beñat Azurmendi, Zuriñe Zorrozua, Arantza Munduate eta Manu Olano.
ERREPORTAJEA HEZKUNTZA ERALDATZEN, Hobekuntza Pedagogiko Iraunkorra.
IRITZIA:  BATXILERGORAKO MARTXA BERRIA. Marko teoriko berria sortzen eta gelaratzen.
ORIENTAZIOA:  BERRIAren "GEROA ZUGAN". Ikastolen Elkarteak bat egin du kanpainarekin.

abendua

ELKARRIZKETA: ESPAZIOAK ETA ALTZARIAK, PEDAGOGIAREN ZERBITZURA. Aitor Axpe.
ERREPORTAJEA BERTSOLARITZA "Erreleboa eman da Ikastolen Elkartean; Juanjo Respaldizak hartu ditu Mikel Mendizabalen egitekoak"
ERREPORTAJEA:  ELKARTASUN KUTXA "Ikastolen elkartasun besarkada"
ERREPORTAJEA EAErako HEZKUNTZA LEGEA "Lan taldeak martxan, hezkuntza ituna mamitzeko"
ORIENTAZIOA:  XABIRIOI KOMIKIA "Santa Familia, hamargarren uzta"