Argazki tailerra, baina bizipenak bereziki

Bertan zirela Caribeko St Martin islako irakasle bat topatu dute

Lanbide Heziketa Baionan, 2017an sartzeko!

SeaskaPro elkarteak, Ikastolen Egoitza elkartearekin batera, eramanen du eraikuntzaren proiektua, eta osoa batera egingo da: irakaskuntza atala, ki

Iparraldeko ikastolak - Seaska

Iritsi dira Gabonak, iritsi dira umeen oporrak, familia giroko jaiak, ospakizunak eta untsa pasatzeko egunak!

Iparraldeko ikastolak - Seaska

Erreformak hainbat atal interesgarri baldin baditu ere, beste behin Parisek hizkuntza minorizatuak ahantzi, eta euskarazko zein euskararen irakaskuntza kolegioetan desagertzeko arriskuan ezarri du, izan kolegio elebidun publiko eta pribatuetan edo ikastoletan.

GLISSEGUNEAN, SURFA, ESKATERRA ETA GOZAMENA EUSKARAZ

Euskara sustatzeko urtero antolatzen da Glisseguna.

SEASKAREN BARNEALDEKO KOLEGIOAN, ANTZERKIAREN BIDEZ BIZITZAZ IKASTEN

Bi antzerki proiektu ereman dituzte aurten 13 eta 15 urte bitarteko ikasleen artean.

SEASKAREN LAGUNAK ELKARTEA LEHEN URRATSAK EGITEN HASI DA

Ikasturte honen hasieran egitasmo gisa proposatu zen Seaskaren finantzaketan laguntzeko elkarte bat sortzea.

HUR GOROSTIAGA eta PAXKAL INDO

Hezkuntza erronkei eta ikastolen garapenari buru belarri erantzuten egon nahiko lukete Seaskako arduradun nagusiek.

ETORKIZUNA BERMATZEKO AZPIEGITURA

Seaskaren egoitza berria den Ene Pentzea eta Xalbador kolegioa erabat berrituta.

AHALMEN URRITASUNAK DITUZTEN HAURREN ESKOLARATZEA

Gizarte mailan atxikimendu handia du Iparraldeko ikastolen ahaleginak, ahalmen urri duten ikasleak ikastolan integratzean. Hazkunde Nazionalak AVS laguntzaileak ordaintzen dituen arren, behar adinako kopurura ez da iristen eta Hezitzaleak ez ditu ordaintzen. Horiek guztiak Seaskako Integrazio Batzordeak gidatzen eta bereganatzen ditu. 1.217 partikularrak, 56 elkartek, 69 enpresak baino gehiagok sostengatzen dute elkartea ikasturteko beharrei erantzuteko. Aurten handiagoak izango dira, izan ere 38 ikasletik 49ra igoko baita haurren kopurua.

Subscribe to RSS - Seaska