Sahararekin elkartasuna, Tinfundeko Kanpalekuetan

Hitzez hitz jaso dugu Txintxirri Ikastolakoak web gunean idatzi dutena, bihotzarekin idatzi baitituzte Saharan bizi izan dituzten bizipenak.

Txintxirri Ikastola, Elorrio

Haur bakoitzak bere izaera eta erritmoa du, eta norberak bere prozesua egingo du, ikastolako hezitzaleekin batera, atxikimendua eraiki arte.

Liburu ibiltaria, Liburu bat bizipen bat eta Eslogan lehiaketa

Lehenak

Irakutzea, a zer plazera!

Ez da erraza borroka horretan noiz hasi ginen gogoratzea; errazagoa da gogoratzea zenbat balio izan digun, edo zenbat plazer eman digun … Gogoratzen dituzu ume koskorretan esku artean izan zenituen hainbat liburu? Nik bai, eta nire ingurukoek ere bai …

SINTONIAZ EGINDAKO ERAIKIN BERRI GOXOA

Lehen ziklorako eraikin berria jaso dute.

JAIETAKO PROGRAMAZIOAN IKASTOLA BARNE

Urteak dira Txintxirrik herriko jaietan parte hartzen duela, eta bere ekarpena programazioan argitaratzen dela, jai astean, asteazken arratsaldean, umeentzako tailerrak antolatzen baititu herriari zerbait eskaintzeko xedez. Aurtengoan hiru gauza eskaini ditu: kultur taldeko gurasoek egindako txokolatada, irakasleek antolatutako tailerrak, eta berrikuntza izan den ipuin-kontalaria, ama bat, berak sortutako txotxongiloekin, ipuinak kontatzera animatu baita txiki-txikien gozamenerako.

ONGIZATEA SUKALDATUZ

Mondragon Unibertsitateko Basque Culinary Center-ek, Ikastolen Elkarteak eta Eroski Fundazioak bultzatutako proiektua da “Ongizatea sukaldatuz”

Subscribe to RSS - Txintxirri Ikastola