IKASTOLA 215 > ikastolak > Txintxirri Ikastola, Elorrio

Egokitzapen garaia ikastolan

Txintxirri Ikastola, Elorrio

haurraren konfiantza lortzeko

Haurra ikastolara doan lehendabiziko aldia da mugarri esan gurutsua, goxotasunez zaintzekoa.

Etxekoak umearekin datozenean ikastolara, bidea errazten diote konfiantza izan dezan eta, horri esker, poliki-poliki egokituko da, lasaituko da eta ziurtasuna lortuko du. Txintxirrin gainera, ikasleak sentitu du ikastola leku atsegina dela, gurasoak pozik dauden lekua dela eta, joaterakoan, berriro gogoz bueltatzeko txokoa dela. Abian da ikasturte berria, lotura egina dago, hori baita moldaera prozesuaren xedea.• 16 IKASTOLA 215 ‘Non dago eguzkilorea? filma udazkenean estreinatuko da. Era berean, 2015/2016 ikasturtean zehar, planetarioko hezkuntza-programaren baitako Izar-eskolan ere ikusi ahalko da. IKASTOLAK Etxekoak ikastolara etorri orduko ipuin baten bidez irudikatzen dute egiten zaien gonbitea: Bazen behin amets bakarra zuen Abelix izeneko mendizale gazte eta trebea.

2015 urria