MOODLE PLATAFORMA
MoodleMoot Euskadi 2016 Topaketak
Aurten ikastolen eskutik, Hernaniko Orona Ideoa Fundazioan
Ekainaren 3an egin zen topaketa, Hernaniko Orona Ideo Fundazioan (Galarretan).
Felix Elejostek ateratako argazkiak ere ikus ditzakezue plataforman.
"Eskerrik asko parte hartu zenuten guztioi eta gogoratu hurrengoa, 2017koa, UEUk antolatuko duela. Bertan elkar ikusiko dugu", eskertu eta idatzi du Ikastolen Elkarteko Josune Gerekak.
Hitzaldiak
- Moodle-ren erabileraren onura pedagogikoak eta erabileran eragiten duten faktoreak Iratxe Esnaola Arribillaga (Deustuko Unibertsitatea)
- Moodle como palanca de cambio educativo Juan M. Nuñez Colás (OTB Innova, Universidad Autónoma Madrid, Universidad Pontificia Comillas)
Komunikazioak
-
- A1 - “Ohiko erabilpenetatik haratago: konpetentziak, koordinazioa, kooperazioa eta (auto)kontrola lantzen moodleko jarduerak erabiliz” - Rosa Arruabarrena (Informatika Fakultatea, UPV/EHU) - [Eus]
- B1 - “Ikasketa esperientziaren hobekuntza” - Andoni Sanz (Sagrado Corazón) - [Eus]
- A2 - “Irakasbil. Garapen profesional areagotzeko baliabidea” - Luis Mari Gonzalez de Txabarri Miranda eta Xabier Martín Apaolaza (HABE) - [Eus]
- B2 - “Acceso a contenidos externos mediante los módulos Marsupial” - Eneko Rípodas (Javyser Formación y Desarrollo - Iruñea) - [Gaz]
- A3 - “Las Matemáticas del Bachillerato en Flipped” - Jon Martínez Recio (Centro María Inmaculada - Bilbao) - [Gaz]
- B3 - “UEUen irakaskuntza telematikoaren eredua finkatzeko ebaluazio matrizak” - Maitane Muñoz Iturria (UEU Udako Euskal Unibertsitatea - Bilbo) - [Eus]
- A4 - “Eduki eleanitzen kudeaketa Moodle-n” - Julen Pardo eta Iñigo Zendegi (Mondragon Unibertsitatea - Arrasate) - [Eus]
- B4 - “Teknologia bihotzetik bihotzera” - Ibon Burgoa Tello (Bihotz Gaztea Ikastola-Santurtzi) - [Eus]
PetxaKutxak
-
- P1 - “Moodle bai, baina...” - Amaia Arroyo Sagasta (IKT on Hezkuntza-aholkularitza,Urretxu) - [Eus]
- P2 - “Repositorio izaeratik ebaluaziorako tresnarantz” - Xabier Lasa (Elgoibar ikastola-Elgoibar) - [Eus]
- P3 - “Moodle-ren erabilera intraneta moduan” - Alexander Gabilondo Urkijo (Bidasoa eta Oarsoaldeko berritzegunea) - [Eus]
- P4 - “Konpetentzien bidezko hezkuntza Moodle 3.1en” - Jabi Luengo Errazkin (Hirukide Ikastetxea - Tolosa) - [Eus]
- P5 - “Vídeos, foros, rúbricas... y Moodle para enseñar diseño 3D y Arduino” - Jorge García Ochoa de Aspuru (El Salvador Maristas Ikastetxea - Bilbao) - [Gaz]
- P6 - “#VDIGCOMP-eko xedea eta sukaldea, moodle kolaboratiboa eta per to per ebaluaketa” - Itziar Kerexeta & Josi Sierra (airea-elearning - Bilbao) - [Gaz]
- P7- “Bloom-en taxonomia eta Moodleren Jarduerak alorra” - Inazio Retegi (Oiartzo ikastola - Errenteria) - [Eus]
- P8 - “Autoebaluazio eta koebaluazio estrategiak ” - Gaizka Bilbao Navarro (Tknika - Errenteria) - [Eus]
- P9 - “HEZKIDETZAN ESKU HARTZEN online ikastaroa: eGelaPI eta Moodle hezkidetzaile "hedatua” - Arantza Campos (EHU-Donostia) - [Eus]
- P10 - “Arizmendi ikastola: informatika gelatik, espazio zabaletara” - Elena Errasti (Arizmendi ikastola-Leintz bailara) - [Eus]
Egitaraua
9:00 - 9:30 | Harrera. Akreditazioen banaketa |
Areto nagusian
9:30 - 9:45 |
"Jardunaldien aurkezpena" |
eu |
9:45 - 10:30 |
Moodle-ren erabileraren onura pedagogikoak eta erabileran eragiten duten faktoreak Egun, Ikasteko Ingurune Birtualak nonahikoak bilakatu dira eta gero eta zailagoa da IIB gabeko irakaskuntza-ikaskuntza prozesu bat irudikatzea. Euren integrazioa da giltza, hau da, IIBen erabilera egokia egitea, lortu nahi diren helburu akademiko eta pedagogikoen arabera. Horrela soilik lortuko baitira onura pedagogikoak. Baina faktore askok eragiten dute IIBen erabileran, izan irakasleriaren edo ikasleriaren aldetik eta faktore horiek kontutan hartzea garrantzitsua da onura pedagogikoen bila joan aurretik. |
eu |
10:30 - 11:30 |
Moodle como palanca de cambio educativo Somos conscientes de la necesidad de cambio pedagógico y metodológico en nuestros centros, aulas y estudios, tanto presenciales como no presenciales y las TIC en general y las plataformas como Moodle en particular tienen el potencial de convertirse en una potente palanca de cambio capaz de promover esta transformación. Veremos cuál es nuestro actual contexto educativo y analizaremos brevemente cómo son nuestros alumnos y alumnas y veremos algunas posibilidades de las que nos ofrece la tecnología para impulsar este cambio. |
es |
11:30 - 12:00 | Atsedena-Kafea |
Areto nagusian eta beste 3 gelatan
Izen-emateak aztertu ondoren, komunikazioak 4 gelatan banatuko dira. Hauek dira komunikazioak eta matrikulatzean, zeinetara joango zaren zehaztu behar duzu.
12:00 - 12:30 |
Komunikazioak 1. zatia (Informazio gehiago)
|
eu-es |
12:30 - 13:00 |
Komunikazioak 2. zatia (Informazio gehiago)
|
eu-es |
Dr. Moodle
12:00 - 13:00 |
Dr. Moodle |
eu-es |
Areto nagusian
13:00 - 14:15 | PetxaKutxak (Informazio gehiago)
>> Petxakutxen ordutegia eta laburpena hemen aurkituko duzu. |
eu-es |
14:15 - 14:30 |
Egunaren laburpena eta 2017ko aurrerapena |
eu |