IKASTOLA 233 > ikastolak > Peter Robertsek alkoholaren prebentzioaren lanketa, DBH4ko ikasleekin

Laskorain Ikastola, Tolosa

Peter Robertsek alkoholaren prebentzioaren lanketa, DBH4ko ikasleekin

2010etik darama ikastolak alkoholaren prebentzioaren inguruko lanketa egiten berarekin. Mimo espektakulu baten bitartez, alkoholaren kontsumoaren erreflexio kritikoa egitea bilatzen du, eguneroko gertakizunetan sakonduz, kausa-ondorioetan murgilduz; antzezpenen bitartez, gertuko hizkuntz erakargarria baliatuz, mimoa eta magia erabiltzen. Gazteen atentzioa harrapatzea lortzen du artistak, gaztea kritiko bihurtzea, antzezlanak alkoholaren kontsumo desegokiaren arriskuez ohartarazten baitu. Laskorainek Iñauterien aurretik egiteko aukera baliatzen du, izan ere, normalean Ostegun Gizenaren bezperan izan ohi delako saioa.
Antzezlana oso egokia da, http://www.teatromimo.com/Etdm/landing.html Tolosako Udalarekin adosten da, eta gainera, ikastolaren barne jardueretako bat bilakatu da jada, Etikako prebentzio saioetan uztartuta. Balorazio ezin hobea familia zein gazteena.

2019 Apirila